God morgon vänner!

Här hemma myser jag och Adrian omkring i pyjamas och har precis ätit frukost framför tvn. Vi sov länge(9.20)idag och det var riktigt skönt. Jag vaknade en stund innan Adrian men var så skönt att bara ligga och dra sig i lugn och ro.

Igår kväll hade jag och Andreas en liten myskväll här hemma. Vi kommer inte hinna ses mycket i helgen så fick bli våran lilla minihelg igår. De här tre sista månaderna som Andreas har kvar i skolan så kommer det vara ganska mycket. Så det gäller att ta vara på den ledigatiden som man har tillsammans nu innan karusellen drar igång igen. Men tänk så skönt, bara tre månader kvar!

Jag och Adrian har inte många planer för dagen. Vi tänkte i alla fall dammsuga här hemma då det behövs. Sen får vi helt enkelt e vad dagen har att erbjuda.

Ikväll kommer Mikaela och Pontus över. Då blir det tacopaj och let´s dance som börjar ikväll.



Kommentarer
Malin

Har ni lust att komma över en sväng är det bara att du hör av dig, Moa och jag är hemma hela dagen :-)



Kram!

2011-01-07 @ 10:43:46
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Malin

Absolut, vi hörs lite senare! Vi myser omkring i pyjamasbyxor och gör inte många knop idag haha.

Kram

2011-01-07 @ 12:22:51
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0