Bra start på 2011

Då var det nya året här och vi har haft oss en bra start, men även ett bra slut på det förra året. Var ute i torshälla där vi blev bjuda på god mat. Toast skagen till förätt, oxfilé med potatisgratäng och kantarellsås. Sen blev det god cheesecake till efterätt. Vi spelade spel och hade det lungt och skönt hela kvällen. Adrian somnade strax innan nio utan problem och sov hela natten. Sen vaknade han vid 6.30 och blev super pigg på en gång när han såg att vi som i samma rum. Så bara att börja dagen då :)

Andreas körde hem oss innan han åkte iväg till jobbet. Vi har rensat lite till här hemma. Känns som att det är det enda man gör, vill inte ha en massa saker överallt. Så har vi ätit lunch och bara myst jag och Adrian. När han somnade sprang jag upp på vinden med en massa skrot och nu har jag bäddat ner mig i sängen. Så ska passa på att vila lite så man har lite energi kvar till kvällen.

Imorgon är Andreas ledig och det ser vi fram emot. Han har jobbat så långa och sena dagar den här veckan. Så imorgon blir det familjemys hela dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0