Tacosöndag

Andreas lagar mat och vi väntar nu med hungriga magar på tacos! Nya söndagstraditionen att äta tacos på söndagen. Innan har vi haft fredagen men nu brukar vi försöka laga något annat smarrigt på fredagen.

När Andreas kom hem åkte vi snabbt iväg hela familjen. Blev att mata fåglarna i parken och efter det åkte vi till tuna park med frusna fossingar. Men väl där blev vi snabbt varma igen. Jag köpte mig en vårjacka som jag spanat på ett tag (Bild kommer). Träffade en av mammorna från föräldrargruppen som vi umgicks med när barnen var små. De är ju inte så stora nu heller, men mindre i alla fall :-) Då fick jag även träffa deras nya lilla tillskott i familjen. De är ju så små och söta. Knappt så man kommer ihåg den tiden tycker jag..

Efter tuna park blev det att åka och handla inför kommande veckan. Skönt att ha det gjort även om Adrian var rätt trött på att gå i affärer vid det laget. Men handlat fick vi och allt som stod på listan som jag glömde kvar hemma fick vi med i alla fall. Plus lite till så klart.

Nu ska jag duka fram så bli det strax middag!


Kommentarer
Nadja

Åh vad skoj att ni träffa dom! Nu blev jag nyfiken på hur allt går för dom. Blev de en till pojk?

2011-02-20 @ 19:33:00
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0