Om en vecka

Ute faller regnet och det är riktigt burrigt. Men det är perfekt packarväder då man får 0 lust att visa sig ute idag. Sen har vi en del kvar att packa som köket tillexempel. Men vi ligger ganska bra till i alla fall känns det som nu ;-)

Tänk att om en vecka bor vi i hus! Känns helt galet men fantastiskt. Kommer dock bli ganska tufft på morgonen när Andreas inte kan lämna Adrian. Men vi hoppas på att jag ska klara körkortet så snart som möjligt. Har ju redan bokat tid för skrivning och uppkörning. Så bara att hålla tummarna för att jag fixar det då! Men har lite tid kvar för att förbereda mig i alla fall.


Mycket snart leker Adrian omkring på vår tomt och i sin lekstuga.


Kommentarer
Sandra - mamma till Melwin

Vad roligt! =) Vad fort det gått.

2011-08-20 @ 09:32:09
Nadja

Så fort tiden har gått! Hjälp!! Jag LÄNGTAR tills vi sitter och myser på er altan ;-)

2011-08-20 @ 12:08:02
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0