Morgon shopping inför hösten

God Morgon!

Här hemma njuter vi över att vara hemma och Adrian leker non stop. Men när man tittar på termometern och det står 17 grader och man ser hur löven redan nu börjat gulna på träden, japp hösten är på ingång. Då längtar man tillbaka lite extra till de 30-35 grader vi haft i en hel vecka.

Men för att roa mig själv så blev det lite internet shopping här på morgonen. Ett par höstskor till Adrian och det blev ett par kavat. Han hade deras vinterskor förra året och vi var super nöjda. Så nu fick det bli kavat även till hösten.

Sen fick det även bli nya sängkläder till mig och Andreas. Jag älskar randigt på sängkläder!



Kommentarer
Malin

Välkomna hem!! Antar att ni har haft det kanonbra!



De där kängorna köpte jag till Moa också, fast den lila varianten. Tycker de verkar rejäla och bra :-)



Kram!

2011-08-18 @ 11:39:18
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0