Mitt upp i packningen

Här hemma har vi resväskor utspridda över golvet. Det ligger kläder, skor, leksaker och en hel del massa annat lite överallt här hemma. Packandet är i full gång och resefebern är som bortblåst. Nu har jag koll på läget.

Adrian var hemma hos sin morfar igår så vi kunde uträtta det sista inför resan. Apoteket besöktes, vi växlade pengar, köpte presenter och några nya leksaker och en ny bok till Adrian som han får på flygplanet. Det var så bra sist för då hade han någonting nytt att roa sig med under flygresan.

Så skönt det ska bli att komma iväg! Kollade igår hur väderet såg ut för veckan som vi ska vara där och det var en stor sol för hela veckan. Lovely!

Nu ska jag fortsätta att njuta av morgonen tillsammans med min lilla stjärna. Andreas är iväg och köper frukost, mums!


Kommentarer
Nadja

Så spännande att resa igen och få varmt fint väder :D

2011-08-09 @ 09:15:12
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0