Det här är det bästa vi har gjort!

Vi har börjat hunnit boa in oss ganska bra redan nu i huset och vi stortrivs. Kan inte föreställa mig att någonsin flytta härifrån! Det är ett så oroligt mysig, lungt, tryggt och fint område vi flyttat till. Kan inte riktigt förstå hur lungt det är. Jag är uppvuxen och har alltid bott inne i stan med massa muller och ljud. Här vaknar vi upp till fåglarnas kvitter (eller åskoväder som inatt! ;-) ). Ett härligt lugn smyger över familjen här, eller inte just Adrian som är inne i värsta trots perioden just nu. Många djupa andetag blir det!

Bottenvåningen har kommit i ordning ganska bra. Gardiner och lite annat som saknas annar känns det bra. Övervångingen kommer ta lite längre tid att bli klar med då det behövs lite nya golv, tapeter och möbler. Just nu är det ganska tomt där uppe, men det ska vi nog snart ordna till.

Imorgon blir det att köpa gardiner och sen även en tur till ikea. Får se omdet följer med oss någonting hem imorgon eller om vi ska boa in oss lite mer och känns efter vad vi vill ha.

Ska försöka få ihop några bilder snart också! Nu ska jag lägga mig och läsa teori.



Kommentarer
Malin

Det låter fantastiskt härligt, är så glad för er skull!! Vi kommer jättegärna ut och hälsar på någon dag, ni får säga till när ni känner att ni kommit i ordning så pass att ni vill ha besök! Hörde att A och A hade sprungit på varandra häromdagen :-)



Ja, Liv föll ur babysittern (ett fall på ca en meters höjd) och jag trodde att både hon och jag skulle dö. Fruktansvärt, men allt slutade bra som tur är!



Stor kram!

2011-08-28 @ 23:16:46
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0