Bra semester avslut

Vi har haft en underbar dag idag, perfekt avslut på semestern! Har hunnit packa ännu mer och vi börjar nu se ljuset i tunneln! Tog oss även en paus från all röra här hemma och åkte till parken zoo. Kanske sista gången för i år. Adrian hade så roligt och var alldeles till sig!

Adrian somnade redan 19ikväll och imorgon är det dagis start. Men vi har inte pratat så mycket om det då han får så svårt att sova när det är något nytt som ska hända eller liknande. Som när vi skulle flyga, då kunde han inte alls komma till ro kvällen innan då han bara pratade om att flyga flygplan. Så känns som bäst att vi inte pratat så mycket om dagis starten än och så får vi ta det imorgon bitti. Får hoppas på att det går bra. Mamma hjärtat gör lite ont att behöva lämna honom där igen då man är så van att vara hemma med honom nu igen. Men han saknar kompisarna och kommer ha så kul så!


Mitt hjärta som mest bara säger naje just nu ;-) Pappa var tokig på middagen ikväll då Adrian bara tjatade om mer spagetti. Då öste pappa på spagetti till Adrian. Då var han lycklig. haha.



Kommentarer
Malin

HAHA, tillåt mig skratta!! Du, om någon, har inga fläskisben!!! Du är ju smal som en sticka!

2011-08-22 @ 18:25:32
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Nadja

Okej.. jag ser att Malin skriver om fläskisben.. Jacqueline!! Hallå!! Du är ju som en pinne *smiskar på* :-D



Åh jag såg Adrian igår, jag blev jätteglad men han titta på mig som "Eh...och vem tror du att du är?" haha



Kram

2011-08-23 @ 13:32:46
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Nadja

Haha ja! Han som brukar skratta och bli så glad när Angelina kommer titta knappt på henne.. eller dom kanske har bråkat utan att vi vet om det? ;-) Saknar dig/er massa massa massa massa!!

2011-08-23 @ 15:35:06
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Mrs Bernhardsson

Ler, det var då ett bra lass med spagetti :)

2011-08-24 @ 22:33:07
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0