16, 17 och 18

Helgen och dagarna flyger fram och förbi som vanligt. Vi har hunnit med en hel del skoj i helgen.

I lördags åkte vi ut till området där huset ligger och gick runt, stannade även i lekparken där för lite lek. Måste känna efter på området och vi tror att vi skulle kunna trivas där. Fortfarande högsta budet!!
Sen blev det hem och baka kladdkaka och sen fika med pappa och Mia som kom förbi. När de åkt gjorde vi oss i ordning för middag hemma hos Håka och Nina. Blev bjudna på god matt och så klart blev det att spela en massa kort med kroatiengänget. Vid tolv valde jag och Andreas för att röra oss ner på stan då Adrian skulle sova kvar där. Inte allt för ofta som man är ute tillsammans så vi passade på ;-)

På söndagen tog vi oss lite sovmorgon och låg och drog oss famför tvn. Sen blev det en promenad i solen för att hämta Adrian. Åkte hem och fixade lunch och Adrian fick sova en stund innan det var kalasdax! Firade Angelinas 2 års dag med gott fika och busiga barn. Kul var det att träffa (nästan)alla. Efter kalaster blev det att handla och sen göra söndagskväll. Som vanligt blev det tacos då!

En bra helg som sagt.

Idag var det då måndag igen och jag har vart riktigt måndagsseg. Men solen har gjort allt för att pigga upp mig och det tackar jag för! Tog dels min lunch ute i solen, var riktigt härligt. Efter att jag hämtat Adrian på dagis stannade vi ute på gården en stund för lek i solen. Nu har jag lagt min lilla prins och ska nu hoppa in i duschen. Hoppas även på att mina kära sambo kan slita sig he, från jobbet snart ;-)


Jag och min buse idag. Blunda för mig jag har gråt i ögonen efter att hackat lök, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0