God morgon

Adrian tyckte vi skulle göra morgon 6.30 här hemma. Snark! Jag försökte att han skulle lägga sig igen men det ville han absolut inte. Så han fick lägga sig mellan oss en stund och se på tv innan han och jag gick upp.

Nu leker han på för fullt här hemma och jag ser på vakna. Har även hunnit med att träna magen. Han börjat träna magen lite lätt här hemma några ggr i veckan. Bättre än att inte göra någonting i alla fall. Nu måste jag även bli nyttigare. Fy har ätit så mycket onyttigheter de senaste dagarna. Jäkla påsk!  ;-)

Andreas och Adrian är lediga idag och jag ska jobba kväll. Får se om vi hittar på något skoj innan jag börjar. Ska i alla fall förbi en körskola här i stan och se hur det ser ut med tider där.


Kommentarer
Fia

ååh då ses vi sen ;)

2011-04-27 @ 08:01:49
URL: http://sagacarolina.blogg.se/
Kristin - photography

Hihi :) Har du sett inbjudan till kalaset den 8e?

2011-04-27 @ 11:23:56
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0