Älskade farmor som tänkte på allt

Nu är min jobbhelg slut och det kommer att klirra fint i kassan nästa månad med storhelgs ob för 4 dagar. Imorgon väntar en ledig dag och det ska bli skönt. Tråkigt bara att vädret ska bli sämre imorgon, men då får jag och Adrian mysa hemma.

Idag var Adrian hemma hos sin morfar och Mia då både jag och Andreas jobbade. När jag slutat kom min bror och hämtade upp mig och vi åkte ut till dem i mälarbaden. Blev bjudna på god mat och så fick vi påskägg.

Sen åkte vi allihopa till min farfar för lite påskfika. Där fick jag en precent som fick mina tårar att rinna. Tänk vilken farmor jag hade♥ Han hade rensat i ett skåp och där hade han hittat en bok om katter och där i stod det med min farmors handstil

Denna fina bok skall tillhöra min älskade Jacqueline som liksom jag gillar katter. Farmor Elisabet.

Inte första gången som han kommer med en present som farmor köpt och lagt undan till mig. Tänker på henne så ofta, hon har en så stor plats i mitt hjärta♥


Kommentarer
Malin

Vilken fin gåva!! Och vilket minne! Nästan så jag börjar gråta här, hormonberusad som man är :-)



KRAM!

2011-04-25 @ 21:35:35
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Nadja

Aw vad vackert!! =) Puss på dig söt

2011-04-26 @ 08:56:25
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0