Trött är bara förnamnet!

Har fått några förfrågningar om var jag jobbat. Jag jobbar 75% innom hemvården. Känns bra att bara jobba 75% nu när Adrian är så liten. Blir inte så långa dagar för honom på dagis och det som sagt känns riktigt bra!

Nu ligger jag här helt utslgen i soffan, all min energi försvann. Efter jobbet idag åkte vi till Torshälla marknad, men det var bara slöseri på tid då det var världelöst! Men vi passade på att åka en sväng till Adrians farmor och bonus farfar så han fick leka lite med dem. :)

Sen har vi bara vart hemma, ätit middag, badat Adrian och sen har han tokat omkring här hemma och lekt pajas här hemma. Älskar när han bara fånar omkring och har sig han är så otroligt söt då. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0