Mysiga morgon

Vi njuter morgon här hemma i vanlig ordning. Leker, plockar, diskar, ser på tv och myser. Idag borde jag vara riktigt utvilad då jag sov från 22.15-7.30. Men endå är jag trött, skyller allt på vädret och att man bara är hemma. ;)

Idag har vi ingenting planerat, skönt att bara ta dagen som den kommer. Försöker njuta så mycket det bara går av de sista dagarna hemma nu.

Igår var jag en sväng på mitt jobb och sökte föräldrarledigt 4 dagar under julen. Visst är det så att de inte kan neka föräldrarpenning om man söker 3 månader innan?


Kommentarer
Malin

Precis, de kan inte neka till föräldraledighet om du ansöker 2 mån innan, så det g'ller att vara ute i god tid! Jag ska nog också försöka vara hemma lite runt jul.



Kram

2010-09-21 @ 11:35:26
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0