Lite balndade känslor inför dagis

Imorgon blir Adrian en stor kille. Nästa stora steg i hans liv och utveckling. Han börjar förskolan imorgon! Tiden har bara rusat förbi.

Jag ser fram emot att han ska börja förskolan då jag tror att det är nyttigt och utvecklande. Han behöver även få träffa vänner och leka en massa heöa dagarna. Man märker att han ibland kan bli rastlös hemma med bara mig. Men sen tycker jag även att det känns lite små jobbigt. Jag kommer inte vara där när han är ledsen och behöver mig. Det känns hårdast i hjärtat just nu. Men även att jag vet att den här tiden aldrig kommer att komma tillbaka.


Mina fina matchande killar idag♥


Kommentarer
Nadja

Det är en stor dag imorgon! Tur att vännerna har varandra :-)

2010-09-22 @ 22:09:21
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Är så glad att de små (och vi!) har varandra!

2010-09-22 @ 22:17:55
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0