Hurra hurra!

Torsdag idag och en hel del att fira och gratulera. Finaste Nadja fyller år och även världens bästa svåger Martin. I eftermiddag blir det att åka och gratulera Martin.

Adrian sover nu gott och jag har som vanligt gjort mig i ordning. Vi har så mysigt på förmiddagarna här hemma så brottom ut har vi inte. Känns som att vi passar på av att njuta hemma nu innan det blir att stressa iväg till dagis och jobb inom en snar framtid. Vi leker, läser böcker och ser på tv. Han kryper upp i mitt knä och så sitter vi så och bara myser av att inte stressa och ha oss. Älskar de stunderna.

Men efter att han sovit så ska vi i alla fall ta oss ut till någon lekpark och sen ska jag hämta ut paketer från ellos som redan kommit. :)


Kalasfärdig Jacqueline!


Kommentarer
anna

tack snälla du :D

2010-09-09 @ 14:35:06
URL: http://madeinjapan.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0