Underbar helg som lider mot sitt slut

Nu börjar helgen lida mot sitt slut. Så jag älskar mina lediga helgen tillsammans med mina kära. Tråkigt att nu veta att man har en arbetsvecka framför sig + att jag jobbar i helgen. Men så ser det ut just nu och då får man passa på att njuta extra av sina lediga helgen.

Igår var vi barnfria hela kvällen och det var riktigt mysigt. Gick ut på grappa och åt sjukt god kräftpizza. Sen blev det en öl på bishops och efter det lite bowling. Sen gick vi hem och såg på vänner i sängen där vi sen somnade gott.

Idag låg vi länge och drog oss i sängen tillsammans framför vänner så klart! Vid 11.30 åkte vi och hämtade vår lilla stjärna som sovit så gott hos farmor och bonus farfar. Han är så duktig och vi blir så stolta! Han fick sova middag där och när han vaknade åkte vi hem till min pappa. Där bjöds det på söndagsstek vilket var smarrigt.

Nu har jag kommit hem för en liten stund sen. Smet iväg på bio med min pappa och bror. Kul att få träffa Filip lite också. Så sällan vi ses och det är så tråkigt tycker jag. Men han är en mycket upptagen 18 åring, vi minns alla hur det var! ;) haha.

Filmen vi såg var the social network och jag kan rekomendera den. Den var riktigt bra tycker jag. Intressant att få veta historien bakom facebook, då det är en så stor del av det sociala om man kan säga så. En bra och intressant film enligt mig! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för natten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0