Mysig kväll och en dag till med feber

Vi hade en rikgti mysig käll igår. Åt god mat (tacos), såg filmen Har du hört ryktet om Morgans? och den var helt okej. Moffade en massa godis och annat gott också så klart! Adrian var helt tokig i Karin vilket var kul att se. Han skulle sitta vid henne hela tiden i soffan. Vid 00 gick karin hem och då var jag så trött så vi somnade snabbt här hemma.

Idag blir det en dag till att mysainne. Adrians feber håller i sig men han är väldigt pigg i alla fall. Hur orkar han, själv är man helt utslagen när man har feber. 38.4 hade han nu på morgonen. Funderar på hur man gör med dagis imorgon om febern är borta. Men visst brukar man stanna hemma en feberfri dag innan man kommer tillbaka?



Kommentarer
Nadja

Tråkigt att febern håller i sig. Japp en feberfri dag ska dom ha så de blir vab för din del imorgon om du ska följa förskolans riktlinjer. Kram

2010-10-10 @ 09:27:38
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Anonym

ja en feberfri dag oavsett tillstånd!

2010-10-10 @ 11:21:19
Malin

Usch så trist att febern håller i sig :-( Jag vet inte hur jag ska göra med Moa i morgon, hon är jättepigg, har ingen feber men är tokförkyld och behöver näsdroppar typ hela tiden. Ska man vabba då? Står i valet och kvalet eftersom jag redan vabbat ons-fre. Supersvårt! Kram

2010-10-10 @ 13:18:55
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0