Måndag och första jobbveckan

Då var det måndag och min tid som mammaledig är nu slut. Lite blandade känslor så klart men just nu känns det ganska skönt att komma igång och jobba lite. Känns även lättare då det går bra för Adrian på dagis också, än så länge i alla fall. :)

Jag är ledig idag men Adrian fick åka till dagis i alla fall då dom tyckte det var lika bra så här i början. Så jag tänkte passa på att städa och göra lite nytta här hemma så man slipper tänka på det senare i veckan. Ska även på ett snabbt möte på jobbet också.

Hoppas ni får en härlig start på veckan


Kommentarer
Nadja

Ja sista dagen..bara att njuta ;-) gick överlämningen bra?

2010-10-04 @ 09:56:01
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
MADDES

Hoppas du får en fin start på veckan!



Var gärna med i tävlingen på min blogg där du kan vinna ett presentkort värde 300kr!



Kram

2010-10-04 @ 13:13:02
URL: http://maddisenj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0