Fina vän och fullt upp

Det var så härligt att åka och hämta Adrian på dagis efter en heldag på jobbet.Han blev så glad när jag kom och skulle visa mig en massa saker på en gång. Det hade gått super bra på dagis idag Under dagen fick jag ett mess av finaste Nadja som lämnat sin Angelina precis och hon berättade att Adrian hade det så bra så på dagis. Skönt att få veta när man är iväg på jobb, så tack finaste du.

När vi var hemma väntade vi in Andreas och sen åkte vi och handlade. Sen hem, göra mat, tvätta, mata Adrian, bada Adrian och kvällsmysa lite. Blir tidiga kvällar för honom nu när han går upp tidigt. Ni som har små barn när lägger ni dem om kvällen när de ska upp vid 6?

Ikväll börjar mitt favorit program, någon som kan gissa? ;) Till det blir det att gotta sig med god choklad, lite vardagslyx mitt i veckan! Imorgon är det tidigt morgon och jobb som gäller igen!



Kommentarer
Anette

Tror på Desperate Housewives?? ;-)

2010-10-05 @ 20:38:43
URL: http://anskumamman.blogg.se/
Malin

Vi lägger Moa mellan 19.30-20.00. Hon har svårt med att komma till ro på kvällarna, inte alls trött...

2010-10-06 @ 14:10:27
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
denice

hampus slocknar SENAST 18.45 och då går han upp 06.30.

brukar räkna att han ska få ca 12 timmars sömn.

2010-10-06 @ 21:41:30
Malin & Viktoria

Viktoria somnar alltid på kvällen vid 18,dock inte på helgerna för då vill man ju att hon sover lite längre. Men hon sover dock ingenting på dagen heller. Och då går hon upp runt halv 8 på morgonen. Hoppas du förstår. Blev lite rörigt. ;)

2010-10-06 @ 22:29:05
URL: http://familjenlilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0