Västerås och busborgen = en toppen dag!

Nu är vi hemma efter en heldag i västerås. Min syster och Adrians stora idol Emma följde med oss dit och de har haft så roligt. Blev först lunch på burger king och efter det  åkte vi till busborgen där dom busade runt för fullt. Var första gången vi var där och det kommer nog bli en hel del besök där kan jag tänka mig. Sen blev det en tur till toys r us där vi hittade några julklappa till Adrian. Emma fick en trumpet som hon var mycket glad för, min mamma och Christer var inte riktigt lika glada när vi kom hem ;) Blev självklart ett stop på ikea där vi köpte lite ljus och några krukor. Sått och gott som vanligt därifrån.

Nu sitter Adrian i badet, Andreas lagar mat och snart kommer Mikaela och Pontus över. Blir filmkväll ikväll! Hoppas ni haft en härlig lördag. Man får passa på att njuta av ledigheten med sina kära nu när man jobbar♥


Kommentarer
Mrs Bernhardsson

Va roligt med ett besök på busborgen, så härligt ställe för de små.

2010-11-07 @ 12:36:50
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0