Torsdag och ang honung

God morgon torsdag. Jag vabbar hemma med Adrian idag. Lika bra att han får vara hemma en extra dag om han har ögonbaciller kvar. Men han hostar någe enormt idag. Får se om vi tar oss ut en liten sväng idag. Just nu känns det så mörkt ute så känns inte alls lockande..

Det var någon som frågade mig om de får dricka/äta honung nu. Jag läste runt om det innan jag gav honom honungsvatten och det är barn under ett år som inte ska dricka/äta honung. Sen är det tydligen inte alls vanligt i europa som de bacilllernaa finns i honung tydligen. Så jag ansåg att det var okej att han fick liite honung i sig för sin hals :)


Kommentarer
Malin

Usch, Moa hostar också något helt galet mycket :-( känns bara som att hon blir sämre trots medicin.

2010-11-18 @ 09:29:37
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0