Smörande sambo

Nu har vi lagt Adrian och kan varva ner. Adrian är inne i en riktigt jobbig trotsperiod till och från och även idag var jag ensam med honom så bara jag får ta det. Fy så jobbigt det blir ibland men bara att försöka andas djupa andetag! haha.

Jag hade tänkt ta ut mina aggression på Andreas när han kom hem. Men då hade han köpt med sin två blommor(julstjärnor) och min favorit choklad så då kunde jag inte vara sur. Så här sitter jag i soffan glad och ska snart hugga in i chokladen. ;)


Imorgon ska jag äta trerätters middag lunch med jobbet på Rinman resturangen. Ska bli gott hoppas jag. Har bara ätit där en gång innan och då var det jätte gott. Så ska bli trevligt.

Hoppas ni har en trevlig kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0