Jolkapps shopping och trots

Nu har jag och älsklingen shoppat lite julklappar här på nätet. Så smidigt och skönt ibland, och nu finns det massor med bra erbjudanden på många olika sidor. Så alltid kul när man kan "fynda" lite klappar.

Adrian hade haft sig en bra dag på dagis fast lämningen inte var den bästa. Vi tog oss en promenad hem till mamma där vi först busade ute i snön med Emma. När vi vart hemma hos mamma en stund började Adrian att trotsa som tusan. Kastade och skulle riva ner en massa saker. Jag tog tag i honom, satte ner honom på golvet och berättade att man inte gör så. Han började stört böla och fortsatte sen kasta och riva i saker. Suck för trotsen. Han vet så väl att han inte får och sätter mig på stora prov ibland. Men bara fortsätta visa att det inte är okej och låta honom få lite utbrott ibland ;)

Nu ska jag ta mig en dusch och sen en kopp thé innan läggdax då jag har en jobbig huvudvärk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0