Full rulle hela dan

Vi har haft fullt upp den här frdagen en så länge. Men vi fick först sovmorgon till 8.30 kan ju bara hoppas att det fortsätter så. haha, men det kan man nog få drömma om! Sen kom Adrians farmor och bonus farfar och hämtade Adrian för en promenad och liten sväng på stan. Under tiden de var borta kom min söta lilla syster hit och vi spelade lite spel. När Adrian kom hem sen så lekte de för fullt, oj så kul han tycker det är att leka med henne. Efter en stund kom min mamma och Adrian fick mat och nu sover han sen en timme. Vi åt lunch och nu har de åkt hem.

Andreas är iväg tvingad för att handla så kan jag baka lite inför Adrians kalas nästa vecka. Känner mig lite smått uppstressad idag. Men dagen börjar lugna ner sig lite nu. Får se om min pappa även skulle komma och hälsa på här lite senare.

Sen ikväll kommer Rickard över och då blir det tacos och Avatar. Ska bli spännande att se den omtalade filmen!



Kommentarer
Nadja

Kul att ni ska se Avatar, jag skulle kunna se den igen (har sett den 2 ggr hehe)

2010-05-14 @ 13:56:49
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0