Tisdagen lider mot sitt slut

Härligt med kväll och njuta i soffan framför världens bästa hemmafruar. Har vart en jobbig dag idag då jag haft ont i huvudet hela dagen och Adrian vart små gnällig imellanåt. Sen blev det så klart inte bättre när mina muffins totalt misslyckades. Men men så blir det ibland.

Fast dagen vart lite små jobbig så har det så klart var måna härliga stunder. Som att Adrian krypit en hel del här hemma idag. Men bara några steg i taget sen inser han att det går snabbare att åla. :) Sen har vi rensat och vikt i ordning i mina garderober vilket är skönt att ha gjort.

Imorgon är det mammaträff igen och det ser vi fram emot. Blir så glad av dessa träffar med fina mammor och söta barn. :)

Nej nu ska jag fortsätta kolla här :) Ha en härlig kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0