Sovande liten kille

Jag och Adrian var ute på en liten promenad till hemköp. På vägen hem somnade han så klart så nu sover han i vagnen i hallen. Blev ju lite tokigt men förhoppningsvis sover han vara en kortis och soven sen i em igen. Annars lär det vara en trött och gnällig kille ikväll.

Vi köpte med oss en påsklilja hem som pryder vårt bord, får hoppas att den snart slår ut. Tänkte köpa påskris också men då hade de bara med fjädrar på och jag vill pynta det själv så får kolla vidare.

Tänkte slänga ihop en fruksallad tills Jenny och Liam kommer. Jag går ju på "diet" och massa onyttigt får vänta tills på lördag då får jag gotta mig. Men en fruktsallad kan jag alltid gotta mig med. Nej nu lite mellanmål medans Adrian sover. :)


Kommentarer
Kristin - En mammas fotoblogg

Mina blommor bara dör här hemma!

2010-03-30 @ 11:28:00
URL: http://mouziee.blogg.se/
Nadja

Hehe men Angelina sover så länge nu för att tiden har ändrats annars är det ju 08 hon vaknar.. hon lägger sig senare nu oxå! =)



Ska vi ses imorgon? Tänkte om du kanske var ledig



Kram

2010-03-30 @ 12:17:46
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0