KENT var heta igår

Ojojoj, vilken kväll igår. KENT var heta kan jag säga :) De bjöd på prat, bra musik, snygg show och mycket attityd. Låtarna från nya skivan är inga jag fastnat för men funkade mycket bättre live. Men sen körde dom gobitarna socker(älskar), musik non stop, dom andra för att bara nämna några. Riktigt bra och riktigt snyggt tycker jag.

 


Jag älskar att gå på konserter man blir så glad av det. Publiken är på bra humör och när alla sjunger med och klappar i takt då är med mäktigt tycker jag. Älskar den känslan. Jag har blivit så bortskämnd med att få gå på en massa konsertet och det har jag pappa att tacka för.

Adrian ligger och sover och jag kunde inte somna om. Han vaknade 6 för mat som Andreas gav honom. Sen så gick Andreas och då vaknade jag av att Adrian låg och pratade vid 7. Så gick in och stoppade om honom, drog upp speldosan och gick och la mig igen. Han somnade men inte jag. Suck så trött man blir på sig själv ibland. Men känner mig pigg och var i alla fall skönt att ligga och dra sig en stund. :)

Idag ska vi träffa bästa Nadja och Angelina för en promenad och tur till parken. Småttingarna ska så klart få gunga. Så bra att i parken utanför oss han de två super bra bebisgungor. :) Bara hoppas på att regnet håller sig borta för just nu ser det lite ostadigt ut.

Nu ska jag fixa lite frukost innan stjärnan vaknar :)



Kommentarer
Kristin - En mammas fotoblogg

Som sagt Jari var inte avis på att du var där igår, haha..

2010-03-31 @ 11:08:05
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0