BLÄÄ för idag

Fy jag blir så trött och arg. Jag hann träna i 10 min innan pappa kom ner med Adrian så han var SÅÅ mammig så det var inte klokt. Sen dög ingeting förutom jag, jag och jag. Blir ganska jobbigt och ännu jobbigare när man inte är hemma.

Andreas var iväg och gymmade och jag trodde han skulle komma när han var färdig. Men tog sån tid så jag ringde honom och då är Andreas hemma och håller på och lagar mat till sig. Jaha. Så då skulle han bara duscha och SEN komma.

Dagar som de här blir man så trött och avundsjuk. Andreas har det så himla bra och har massa tid för sig själv. Var är min tid? Okej, jag är riktigt dålig på att ta mig tid men i alla fall. Det är så enkelt för honom. Nej fy och blä för den här dagen. Sen gör huvudet ont också.......


Kommentarer
Nadja

Förstår dig EXAKT! Jag känner likadant många dagar...

2010-03-28 @ 18:10:19
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0