Ännu en dag med nya framsteg för Adrian

Helt otroligt så mycket som händer nu. Adrian har idag tagit sig från soffbordet till soffan utan att hålla i sen i något. Han tog sig ett steg själv då! Helt galet. Men så duktig han är. Han trodde även idag att han kunde gå själv?! Max gick förbi och Adrian går och håller sig i soffan i soffan efter Max. Men sen tar soffan slut och Adrian fortsätter och tror att han kan gå. Men han kom ett steg fram och sen föll han ihop och blev ledsen. Men han gjorde inte illa sig, blev mest rädd.

Sen har han även lärt sig vad kossan säger. Eller på sitt eget vis. Kossan sägen enligt honom Buuu. Hihi. Sötis♥

 


Adrian kan även ställa sig upp mot gåstolen och gå själv med den. :)



Imorgon ska vi till BVC och ska bli spännande att se hur stor han nu blivit. :)



Kommentarer
Jacque

Jaa jag vet, jag måste tänka positivt. Hehe jag vet inte vad jag kom fram till, att massa folk skaffade barn -09, jag ska inte stressa, det blir när det blir. Tack för stödet vännen <3 Ha en trevlig söndagskväll. Puss puss

2010-03-21 @ 20:00:21
URL: http://jacque.blogg.se/
Malin

DUKTIGA killen!! :)

2010-03-21 @ 21:40:15
URL: http://anglavra.blogg.se/
Anonym

Vilken kille! Kanns som att man missar en del nar man ar borta, men som tur ar kan man folja hans framgangar pa bloggen ;) bara 3 dagar kvar har nere nu.. kanns bade sorgligt o skont pa samma gang. Kram kram

2010-03-22 @ 16:44:21
URL: http://mikaelakatarinadegnell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0