Sömnlösa nätter och strax glada studenter

Fy svårt jag haft att sova den här veckan och inatt var det värst. Tycker inte om när jag är i mina grubbelperioder och bara ligger och tänker och analyserar ALLT innan jag somnar. Inatt slutade det med att jag gick och la mig på soffan för att inte Andreas skulle vakna av mitt bökande i sängen. Men Andreas lät mig sova ut nu på morgonen så nu är jag pigg i alla fall.

Fy så synd jag tycker om studenterna idag, men bara hoppas att regnet fortsätter sig att hålla sig borta i alla fall. Jag minns när jag tog studenten så hade vi strålande sol hela dagen. vilka underbara minnen man har från den tiden.


Jag sitter näst längst till vänster på bilden. Närmast bilden är Mikaela, Andreas syster. Tänk att vi nu skulle sitta här några år senare och vara, hmm vad blir vi när jag är tillsammans med din bror. Jaja, kul i alla fall :)

Adrian sover nu och jag ska hoppa in i duschen. Sen ska vi möta upp Mikaela och Pontus för att se på glada studenter. :) Tänk att om ett år tar min bror studenten. Lite tråkigt i år att man inte känner någon att fira men nästa år så smäller det då istället. :)


Kommentarer
denice

ni är svägerskor :)

2010-06-12 @ 12:30:15
URL: http://deniicen.blogg.se/
Kristin - En mammas fotoblogg

Lilla tjejen ;)

2010-06-13 @ 08:26:38
URL: http://mouziee.blogg.se/
Svägerskan Mikaela ;)

Tycker också att det är väldigt trevligt att vara svägerska med dig Jacque :) Anade man aldrig då :P Men fy fan så man såg ut, herregud!! Haha, jaja, tur att det är några år sen iallafall..

2010-06-13 @ 09:29:43
URL: http://mikaelakatarinadegnell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0