Soliga onsdag

Fy, blir så trött på mig själv att jag bara inte kan sova på nätterna. Ska vakna och vrida och vända på mig massor. Men nu är jag i alla fall uppe och ganska pigg. Adrian ligger i sängen och vaknar till som vanligt. Tycker det är så skönt när han kan ligga och dra sig och inte vill upp på 2 sek.

Idag skiner solen och det ska vi passa på att njuta av. Blir nog en tur ut till mamma för det. Hon har ju sommarlov och är hemma nu. :) Sen ikväll blir det en härlig tjejkväll på någon uteservering. Gud så jag ser fram emot det. Ska bli så himla skoj.


Kommentarer
Mrs Bernhardsson

Verkar som de är flera som inte sover så bra om nätterna just nu. själv ligger jag och vrider mig hela tiden. ena sekunden tycker jag de är varmt och adnra kallt. Får hoppas de blir bättre snart.

2010-06-16 @ 10:11:05
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Nadja

Skönt att din mamma är ledig nu så du kan gå dit när de är fint väder :D Tråkigt för mig som vill leka! haha

2010-06-16 @ 10:15:08
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0