Ny vecka med roliga planer

Måndag morgon och Adrian har fortfarande feber även om den inte är så hög. Min mamma jobbar bara halvdag idag så vi ska ta oss en promenad dit ut sen. Kan lika gärna vara där hemma med febrig Adrian som här hemma. Men som sagt han är ju pigg och glad så man märker inte att han har feber. Imorgon jobbar min mamma sista dagen och sen har hon lov hela sommaren. Så då ska vi passa på att var där ute en hel del innan jag börjar jobba sen.

På lördag åker sen min pappa utomlands och då har vi tillgång till hans hus. Får hoppas på sol så man kan passa på att var där ute och sola och bada.

Den här veckan har jag massa eller en del skoj att se fram emot. Imorgon ska jag träffa bästa Veronica och Emil. Sen på onsdag ska jag träffa Karin L, Karin B och Jacque (eventuellt Karro). Vi ska ner och dricka smarriga drinkar. Ska bli så himla roligt ser jag mycket fram emot. Vi har vart vänner länge och kommer alltid att vara även om man inte alltid hörs lika ofta. Men Karin B och Jacque har jag var vän med sedan jag var 6 år. Helt galet men så kul för man känner varandra innan och utan. Sen Karin L blev vi vän med när hon började i vår klass i 3an(9år). Så det ska i alla fall bli riktigt skoj att träffas alla tillsammans då det var jätte länge sen.

Nu ska jag passa på att göra mig i ordning och sen diska. Sen blir det promenad ut till mamma efter lunch.


Kommentarer
Nadja

Skoj skoj! Då hoppas jag att ni bjuder över oss i helgen hihi

2010-06-14 @ 09:29:04
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Låter trevligt :-) Hoppas du får en fin dag! Kram

2010-06-14 @ 11:14:59
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0