En dag i solen

Blä sitter här med en elak huvudvärk. Tog en tablett för ett tag sen och hoppas att det snart går över. Tror att jag får skylla mig själv då jag vart ute hela dagen och druckigt jätte dåligt. MEN vi har i alla fall haft oss en riktigt bra dag.

Adrians farmor kom och hämtade upp oss och vi åkte till parken zoo. Där vi tittade på djuren, åt glass och Adrian fick leka i parken lite. Efter det gick vi bort till tuna park där vi mötte upp Andreas. Gick en liten tur där och sen tog vi bilen ut till min pappa. Tog en promenad där så Adrian fick sova i vagnen, under tiden som han sov stekte jag i solen. Men det är trögt att få färg i år tycker jag. men men det kommer nog sen. Stannade hos pappa och var ute i solen och Adrian busade omkring. Vi åkte sen och handlade och det blev att börja med maten när vi kom hem. Grillat idag igen, vilket lyx!

Nu sover Adrian och jag ska hoppa in i duschen och hoppas på att huvudvärken ger sig. Imorgon måste jag promenera bort till mitt jobb för att få de som jag måste läsa på till deligeringsprovet. suck så tråkigt men men.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0