Underbara dag

Vilken härlig födelsedag jag haft med vår underbara familj. Vi har fikat gott och haft det trevligt. Fått många riktigt fina presenter av alla och jag är riktigt nöjd. Systemkameran var självklart dagens höjdpunkt och många härliga kort har vi redan hunnit ta. Sen fick jag även Väska till kameran och minneskort. Smink, en helt underbar platta med massor med olika ögonskuggor. Fina kläder och en snygg liten väska. Massa pengar inför Kroatien och sen en fin tik platta där det är 3 vita "krukor" i. Man kan ha den som kryddhylla, eller ha blommor i eller godis och annat gott. Jag tänkte plantera två blommor och i en fylla upp med sand och stenar och ha ljus i. Fick även kokboken one more slice. Älskar ju Leilas första bok Leila bakar så den här kommer nog också bli en favorit här hemma. :)

Nu är Andreas och hämtar spicy hot och sen blir det filmmys här hemma. :)

Tack alla fina som gjort den här dagen så fantastisk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0