Lite nytt i garderoben

Jag smet ner på stan en sväng själv och kom hem med en ny tunika och ett sött bälte till. Allt från VILA. Riktigt nöjd blev jag och de hade massor med fina kläder och nu 30% på allt i butiken!

Efter stan mötte jag upp Andreas och Adrian som var i lekparken med Andreas pappa, farmor och Nina. Faster Mikaela kom förbi hon också. Sen gick vi hem till oss och fikade "jordgubbsrulltårtsbakelser" som vi hade grädda och färska jordgubbar till. Riktigt gott om jag får säga det själv. ;)

Nu sover Adrian och Andreas lagar mat här hemma. Lyx. Imorgon är det dax för jobb igen. Känns tråkigt att bara vara ledig en dag men är ledig i helgen sen i alla fall.


Nytt i garderoben. Med ett par snygga skor och någe smycke till så fungerar det nog bra till kyssningen. Måste bara hitta ett par nya skor nu också!

GOSIG BULLDOG Mjukdjur brun, vit Längd: 40 cm
Adrian har även blivit hund ägare idag. Snälla farfar som kom med den här hunden till honom. Nu måste vi bara hitta ett passande namn. Några förslag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0