Jobba Jobba

Nu är jag hemma och nyduschad efter en heldag på jobbet. Så nu känner jag mig helt slut och är helt öm i rumpa och ben efter att sprungit och cyklat runt som en tok hela dagen i motvin. haha. Bra med träning på jobbet. ;)

Min älskade lilla stjärna sover gott i sin säng och jag får hoppas på att han vaknar tidigt så jag hinner pussa på honom innan jag smiter iväg till jobbet. :)

Sen är jag i alla fall ledig i tre dagar och vi har en massa skoj inplanerat. Så det ska bli skönt och skoj. Så man uppskattar familjetiderna på ett helt annat vis känner jag nu när man är iväg och jobbat. Faktiskt en härlig känsla att få sakna dem som jag älskar mest.

Nu ska jag slappa i soffan innan det blir att sova.


Kommentarer
Nadja

Du är så otroligt duktig! Kram på dig miss you <3

2010-07-08 @ 22:00:31
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Du är så duktig som jobbar! Snart är det min tur... kan inte påstå att jag längtar! Hoppas vi kan ses snart! Kram

2010-07-08 @ 22:53:56
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0