Grappa och sen fotboll på tunavallen

Nu har jag precis stagit mig en kall dusch. Gud så skönt då det är så varm, man är helt klibbig hela dagarna känns det som. Men jag försöker att inte klaga då jag älskar sol och framför allt nu då man fått lite färg. :)

Andreas har åkt iväg och lämnat Adrian till sin farmor och bonusfarfar. Han ska vara där och leka ikväll och sen åker de hem hit och lägger honom.

Jag och Andreas ska först ner på grappa och ta oss ett glas av någonting gott! Mikaela och Pontus kommer även dit och gör oss sällskap. Sen blir det fotboll på tunavallen. Först är det två ihop plockade lag som ska spela mot varandra med gamla fotbolls"stjärnor" och annat folk. Min kära bror ska spela där då och är den enda junioren. Så skulle vara kul om han fick spela och göra mål. Han var faktiskt den första att göra mål på tunavallen i en öppningsmatch vid invigningen. De ni ;) haha.

Efter den matchen så är det Mallorca-Djurgården som spelar mot varandra. Vi är lite halv intresserade men blir nog skoj endå. Är nog endel folk som ska dit ikväll tror jag.

Nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning här hemma. Skönt att kunna göra det i lugn och ro! haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0