FREDAG

Så jag längtat efter fredag den här veckan. Äntligen är man ledig i två dagar, riktigt skönt och behövligt. Är ruskigt trött. Men det ska vi nog kunna ordna upp med lite cola och godis här hemma ;)

Jag kom hem till en nystädad lägenhet efter jobbet idag vilket gjorde mig riktigt glad. Vi åkte ut till tuna park en sväng och slötittade. Kom i alla fall hem med ett par leggings, godis och barnmat. Vilken shopping! ;)

Vi har ätit middag och Adrian ligger i sängen för att sova. Nille kommer över till oss sen och vi får se om jag sällskapar grabbarna eller bäddar ner mig i sängen och ser på tv där.

Nu blir det i alla fall soffan med min godispåse! Trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0