Fredag med "lyx" middag!

Min fredagsmiddag består av överkokta nudlar och cider! Haha, vilken lyxig fredag! Andreas är på after work och jag orkade inte laga en massa mat så då fick det bli nudlar. Men jag tycker faktiskt att det är ganska gott ibland. Lite skönt att ha en kväll hemma för mig själv. Eller Adrian ligger så klart och sover. :)

Jag jobbar hela helgen vilket känns lite halv tråkigt. Inte för att det är just helg utan mer för att det är så mycket jobb på helgerna. Ganska stressigt. Men men det är ju bara två dagar sen är helgen över. :)


Kommentarer
denice

tack för din kommentar.

2010-07-17 @ 21:44:07
Kristin - Mouzieephoto

Ja det är ju din son ;)

2010-07-18 @ 20:41:11
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0