Adrian 14 månader

Sändag och jobbhelgen är över. Jobbar kväll imorgon och sen är jag i alla fall ledig på tisdag. Det ska bli riktigt skönt och ser fram emot en heldag tillsammans med familjen. Men dom klarar sig så bra här hemma utan mig och Adrian utvecklas i full fart. Han är en riktig tjejtjusare och buse i ett.

Idag efter jobbet mötte jag och Adrian upp Ina. Vi gick och handlade glass och lekte en stund i parken. Sen hem till färdiglagad middag och sen en massa bus med Adrian. Så han föll för Ina, bara skulle busa och skoja med henne. Blöta pussar fick hon också ;)

Adrian sover nu gott och jag ska mysa ner mig i soffan. Ska bli skönt att få sova imorgon bitti i alla fall. Inte kul att gå upp vid 6!

Idag fyller vår buse till son 14 månader. Han är en riktig liten buse och älskar att skoja med oss. Han är så glad och mysig mest hela dagarna. Är så otroligt lycklig att vi fått en så underbar son. Han gör oss så otroligt lyckliga♥

 
Adrian 14 månader

Adrian 2 månader.


Kommentarer
Ina

Det var så roligt att träffa er idag! Adde är så himla mysig :)

2010-07-18 @ 22:39:46
Nadja

Tiden går så fort! Saknar er massa kraaam

2010-07-18 @ 23:37:22
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Nej vad söööt! :D

2010-07-18 @ 23:39:21
URL: http://nattstad.se/cecilies


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0