Söndag och slutat kvälls o nattamma.

Igår kväll slutade jag även kvälls och nattamma. Så innan han somnade fick han välling. Han sov sen till strax innan 4 och då fick han välling igen och efter det la jag honom i sängen och drog upp speldosan och han somnade. Sen vaknade han efter 40 min igen och då fick jag dåligt samvete och han fick somna om i vår säng, men ingen tutte! Det gick jätte bra och jag fick känslan att han vaknade för att han saknade närheten som han får vi amningen?! haha, fånig man kan vara ibland. Men sen fick han amma på morgonen innan han gick upp. Så fortsätta så här några dagar sen sluta helt. Känns skönt att det går så enkelt som det gör det trodde jag aldrig.

Idag ska vi åka till Adrians morfar och hälsa på. Han har inte träffat Adrian på ett tag för han har vart i sälen under nyår och sen jobbat i andra städer. Men nu är han hemma och då får man passa på.

Nej nu duscha och göra sig i ordning.


Kommentarer
Denice-

vad skönt att det går så smidigt! :)

2010-01-10 @ 10:19:20
URL: http://deniicen.blogg.se/
Malin

Så härligt att det går så bra! Jag är fast i nattammandet igen =/ Precis som du skriver så får man ju för sig att de vaknar för att de saknar närheten. Och jag är så lat, så jag ger ju henne vad hon vill ha. Dålig karaktär! Haha.



Jaha, där ser man :) Jag tyckte eran lilla hund lät så sött. Våran låter ju verkligen som att det är en tant (haha) som sjunger o har sig ;)

2010-01-10 @ 11:53:35
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0