Onsdag med myckat att se fram emot

Då var det onsdag morgon, dagen då jag ska bli mörkare i håret. Kommer bli mycket spännande, är riktigt nervös men tror det kommer bli jätte bra. :) Adrian var snäll idag och vaknade 8.15 och då hoppade jag in i duschen. Han satt i gåstolen i badrummet då kan han inte förflytta den då det blir för trångt. Men han roar sig med att leka med leksakerna då, super bra. När han var liten fick han sitta i babysittern men nu får man hitta andra lösningar.

Idag har vi även mammaträff igen vilket vi båda ser fram emot. Får se hur kul det blir att promenera dit då min tå gör ont :( Tror jag fått en spricka eller någonting, men men bara att bita i.

Nej nu blir det grötfrukost för mig och Adrian :)

Ha en bra dag
PUSS


Kommentarer
Nadja

Stackars tå! Du får ta på dig stora och rymliga skor helt enkelt ;-) Kram

2010-01-27 @ 10:17:26
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0