Mätt efter god middag och en sovande liten falukorv!

Pust! Vi har precis ätit god middag här hemma och nu är jag super mätt. Vi åt bakpotatis med ishavsröra och grekisk sallad till det. Mums! Jag har även bakat kladdkaksmuffins och när mättnaden lagt sig så blir det nog att mumsa i sig en sån.

Vi har haft en bra dag, jag tränade på morgonen och det var jätte skönt. Sen åkte vi ut till skeppartorp där vi tog en promenad. Adrian fick sen busa en hel del med farmor och bonus farfar. Efter det åkte vi och handlade sen hem för mat och läggning för Adrian.

Han var så söt när han skulle sova, vi sa god natt och drog upp speldosan och sen gick vi ut som vanligt. Han låg då och pratade HÖGT med alla sina vänner där inne, haha. Sen helt plötsligt var det tyst och han låg som en liten falukorv nere i fotändan och sov♥ Haha. Så flyttade på honom och han fortsatte att sova gott. :)

Imorgon blir det mammafika här hemma hos oss och det ser vi fram emot mycket. Som det ser ut just nu så kan alla komma imorgon så det är kul.

Nej nu ska jag njuta av kvällen!



Kommentarer
Nadja

Skönt att han sover så fint, vi har mött på en natt med orolig sömn nu när tanden håller på..hon är forrfarande vaken här hemma och hon som sen en månad tillbaka gått och lagt sig kl 19,30? hehe men gissar på att allt vänds upp o ner när de är sånt här.



Ses imorgon! Kramis

2010-01-07 @ 22:00:20
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0