Ensam hemma med sovande Adrian

Min lilla prins sover nu gott i sin säng. Det är skönt att han i alla fall har så enkelt att somna in om kvällarna. Lägger ner honom i sängen, drar upp speldosan och han sover. Ikväll hann jag knappt dra upp speldosan innan hans ögon började blunda. Han är så go den där lilla killen :) Bara hoppas att han sover bättre i natt.

Jag är ensam hemma då Andreas är iväg på äventyr. Är inte alls van att vara ensam hemma längre och det känns ju super ensamt nu när Adrian sover. Men ska försöka njuta av lite egen tid här hemma i alla fall.

Var även iväg och blev sminkad idag och jag blev super nöjd. Blev lite sotade ögon, tycker det är så snyggt men har inte vågat själv. Men nu blir det till å öva :P Kom även hem med en liten påse med olika produkter. 2 ögonskuggor, ett läppglans och sen sminkborttagning.

Nej nu ska jag ta bort mitt slitna nagellack!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0