Burr

Fy nu är jag riktigt genomfrusen efter att ha stått i vaccinationskö i 50 min. -10 grader så det var inte någon höjdare kan jag lova. Men nu är sprutan tagen och Adrian var jätte duktig. Rörde inte en min. Han hade en majskrok och smaskade på under tiden och när han fick sprutan tog han en paus i ätandet och sen fortsatte igen när den var tagen. Haha, vår duktiga kille! :) Nu får vi se hur han reagerar då många reagerar starkare på andra sprutan. Men får hoppas att det inte blir så farligt för honom.

Adde ska strax få sova då han bara sov 15 min förut. Jag och Andreas ska se på robinson på webbtv då vi missade det igår. Men vi vet redan vem som vann men vill i alla fall se på finalen. Sen efter det så ska vi hem till Andreas morfar och äta smörgåstårta, MUMS. En stor favorit för mig. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0