3 underbara timmar av sömn.

Jag har fått mig 3 underbara timmars sömn. Jag kan ju säga att jag inte var toppen glad på Adrian när han vaknade klockan 5! Men efter att i en timma försökt få en super piggelin till son att somna om så gick vi upp. MEn som sagt det är ju bara nyår en gång om året och hör det inte lite till att vara trött dagen efter? Haha.

Vi hade det i alla fall jätte trevligt igår och Adrian sov hela natten. Jag var säker på att han skulle vakna av fyverkerierna men inte han inte. Han sov som en stock under hela tiden det smällde, och jag ska säga att det var inte lite det smällde. Vi hade nästan första parkett från balkongen och såg hela det fina fyverkeriet. Riktigt mäktigt.

Nej nu ska jag hålla koll på mitt lilla monster som är ÖVERALLT just nu! haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0