Adrian lär sig en massa nytt hela tiden :)

Det är så häftig period just nu, Adrian gör nya saker nästan hela tiden. Han har ställt sig upp 4 ggr själv, sen har han många gånger ställt sig upp när man håller i hans händer på golvet. Han ställer sig på knä mot sin leksakslåda och plockar ur saker, det är även mot den som han ställt sig upp. Han börjar mer och mer stå i krypställning men tar sig inte fram. Han har börjat stå i krypställning och leka med leksaker. Han går själv med sin gåvagn, man får ju vara med och gå bakom för ibland släpper han och vill gå själv!! Tok. :) Men idag släppte han den när han bara stod stilla med den och då stod han upp själv en liten stund. :) Han sitter helt själv, förut var jag så orolig att han skulle ramla och göra sig illa men tog mod till mig nu i veckan har han har bara ramlat en gång. Det var när han trog av sig strumpan och fick fart bak och åkte i golvet.

Man blir så otroligt stolt när han gör nya saker eller saker som han bara gjort ett par gånger. Så otroligt häftigt det är att se sitt barn lära sig nya saker och utforska världen. Men det är även lite läskigt ibland kan jag tycka, i alla fall när han ställer sig upp själv. Får köpa en mjukhjälm som min mamma tyckte :P haha



Nu håller vår lilla stjärna på att somna in för natten. Sen lär jag nog sova i soffan om en stund så rolig är jag :P Haha, men är så otroligt trött just nu men kanske piggnar till lite efter att man ätit lite. Vi som planerat en mysig och god middag tillsammans men det blir att skippa då det blev så mycket gotti hemma hos mamma. Vi firade ju christer så det var tårta, kakor, muffins, bullar och jätte goda smörgåsar med mammas goda räkröra, mums. Men en liten smörgås ska jag trycka i mig om en stund annars vaknar jag nog hungrig.

Vi har haft en bra dag fast jag var lite små putt på em. Men var riktigt trevligt hemma hos mamma och Adrian älskar all uppmärksamhet han får. Nu på kvällen har vi kvällsmyst och busat en massa med Adrian. Han ålade omkring på golvet och tokade med oss massa och skrattade åt sig själv när han gjorde någonting tokigt. Haha, sötis :) Så otroligt roligt nu när han är lite större och mer med och man kan leka och busa med honom. Han äslar när Andreas håller i honom och de gömmer sig och jag letar och jagar dem. :) haha.

Nej nu soffmys med thé och smörgår. Måste ladda upp för mammaträffen imorgon. Får se om jag hinner ner på stan imorgon då jag planerar att köpa gymkort. Dax att komma igång nu. :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0