teutonia timmy

Då var vi teutoniaägare igen. Denna gång en teutonia timmy 08 i jätte fint skick. Den ser näst intill oanvänd ut. Fick även med en ny och oanvänd fotsack som är bra till höst och tidig vår. Nu till vintern använder vi vår åkpåse som passade perfekt. Tror vi kommer bli nöjda och den känns inte så stor och klumpig som jag var rädd för.


Tyget i sittdelen går att vända på. Ena sidan är beige (som på bilden) och den andra svart.

Blir premiär turen hem från dagis imorgon. Spännande och se vad Adrian kommer tycka om den. Farmor och bonus farfar blir nog glada i alla fall då de ska vara barnvakt i helgen. De bor på landet och har inte vart blyga med att klaga på vår bugaboo ;)


Kommentarer
Farmor

Äääntligen en ordentlig vagn! Vi ska på Torshälla marknad med Adrian i helgen. Då kommer den väl till användning.Kram

2010-12-02 @ 09:12:28
Emeli - Mamma till Nathalie

Jag har en Teutonia Timmy som vintervagn till Nathalie och jag tycker den är kanon. Den är super lätt att köra och den väger knappt någonting.

Bästa vintervagnen tycker jag.

2010-12-02 @ 12:02:04
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0