Måndag, flyttvecka och lucia!

Då var flyttveckan här, äntligen efter 3 månaders väntan. Ska bli så skönt att få börja komma i ordning inför julen. Vi får nycklarna imorgon och åker då dit och dammsuger och skurar rent. Tror inte målarna gör det efter sig?! Sen blir det att försöka åka över med några kartonger varje kväll. Sen på fredag går stora flyttlasset och vi sover där. Adrian sover borta natten till lördag så slipper han vara med på det värsta. Det känns skönt. Börjar även städa på fredag tillsammans med Mikaela i alla fall. Någon mer som vill hjälpa till? Alla är välkomna och jag bjuder på vin ;) Måste ju göra städen lite rolig i alla fall, haha.

Idag är det lunciafirande på dagis. Ska bli kul att gå och se. Så vi ska gå dit en stund innan så vi hinner få på honom klädera. Ska bli kul att se. Men tycker det är lite tokigt att de är utomhus?! Det är ju så kallt och ska man då ha kläderna över overallen? Det blir ju tokigt tycker jag. Jaja, tänkte ringa till dagis lite senare så får man se hur det är tänkt.

Hoppas ni har en bra start på veckan i alla fall.


Kommentarer
Nadja

Angelina har på sig kläderna från start =) Sen tror jag inte att man har kläderna på overallen utan dom syns inte först på fikat efteråt. Jag sa till Malin att jag hoppades på att vi skulle kunna få ett fint kort på de 3 vännerna i sina fina kläder på dagis sen!



Flyttvecka, yes så spännande! Snnaaaaart är vi grannar..eller nästan åtminstone hihi

2010-12-13 @ 08:47:04
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Tycker också att det är tokigt att de är utomhus, men det är likadant på mitt jobb =/ För att alla människor nog inte får plats inne, vissa tar ju med sig hela släkten haha ;-) Men det ska bli kul att se alla små utklädda sen efteråt :-) Moa har redan på sig sin tomteklänning! Ses sen!



Kram!

2010-12-13 @ 09:15:04
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Nadja

Vi har ju haft sån otur med sjukdomar den senaste månaden... men nu så är de över *peppar peppar*! Så nu kommer vi kunna leka igen hihi

2010-12-13 @ 09:58:48
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0