Kväll med ljus och julgottigheter

Då var kvällen här igen. Adrian ligger i sängen och små pratar med sina gosedjur. Jag sitter i soffan med massa med tända ljus omkring i vardagsrummet. Till det serveras julmust och juleskum. Julmust är mitt beroende just nu!

Jag väntar på att min älskade ska komma hem. Han är iväg till Västerås en snabbis. Vi har hittat en vagn via blocket där som såg lovande ut. Så håller tummarna för att den är i det skicket som den såg ut att vara. I så fall blir vi ägare till en teutonia timmy. Ser ut och känns som en smidig vagn. Den har även fått bäst i test av råd och rön så det låter bra tycker jag. Ska bli spännande att se hur jag kommer tycka om att köra en vagn med fasta hjul. Men som sagt så är det mycket smidigare nu under vintern och vi kommer ha kvar vår bugaboo bee i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0